Monday, April 12, 2010

ceriti mimpi dan tidor

lately aku rase tido aku kurang nyenyak
apesal?
aku pon tatau
tidor tp rase mcm tak tidor
before nie kalu fahry jerit nak susu pon aku buleh dpt jugak tidor kualiti tue
mybe
sejak akhir2 nie fahry bangun
tp bukan mintak susu
tp mintak garu
skang kang panas
umah aku mlm lg panas dr siang
mcm oven plak bile heat tue tersimpan dlm umah waktu mlm
fahry mmg konpem nanes n tergaru2 especially kat leher + tangan
isk
ini yg rase nak mintak aircond
ekekekekeke
tang mana nikmat tidor yea?
mase tidor?
sebelum tidor?
mase bangun tidor?
aku pon tatau
aku rase puas kalu tidor tak ada mimpi2
kalu mimpi pon bukan aku ingat pon aku mimpi ape
yg tak best skang
aku ingat mimpi aku
penat lah!!

BTW,
aku skang sedang menyiapkan 'tapak-projek' baru aku
byk kali dah aku 'habaq' ngan asben aku
tatau dia perasan benor ke tak aku benor2 nak buat
tak pe ar
nanti aku tunjuk ar 'tapak-projek' tue

hmm..lg satu lately hari2 aku dpt sms bgtau member dah bersalin
almost everyday since last friday
so,
congrate to ayu+ochee for the newborn twin girl
fuh sewonok tengok member dpt twin
act ayu+ochee nie same date kawen ngan
xdpt g wedding memasing
bile dorng dpt twin, habis la member lain kena 'potong'!
tahniah sekali lagi

lg satu,
schoolmate aku kat kampung
imran jumain + isteri (tatau name wife le
tahniah juge sbb dpt girl jugak

and last to my utm + blogger friend
and again girl lagik

aiks
sume girl reramai tahun 2010 nie
ok..sume buleh Q jadik bakal menantu aku
kan??
hahah

sy mau share gambar fahry mase newborn
*
*






5 comments:

Suliana said...

btul la..dgr tahun ni ramai yg girl.. bila kita nak dapat girl plak ni??hihi

azera said...

pasang laa aircond. memang berbaloi musim panas nih.. :)

@nozieyusof said...

sue : bile nk dpt girl? skang pon boleh. ekekek

azera : a-cond pon nk pasang skang jugak boleh? haha

~Ibu Anggun~ said...

memang musim panas ni.. kat labuan ni hujan pun panas lagi..
dulu mase peknen malam tido berpeluh2.. sampai nak nangis rase xselesa tu..
pastu pujuk2 hasben install ekon kat bilik dengan alasan sian kat baby nanti.. ekekeke...

taktik berjaya ;)

Liza Othman said...

yela, mmg panas skang ni.. soh je ad pasang aircond, takyah hint2..direct jer =D

weh, ko ade projek ape ehh..curious nii..

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...