Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 9, 2010

btn course

BARU KU PAHAM BENAR PASAL KELUHURAN PERLEMBAGAAN.
SELAMA NIE TAU KOMEN JE KAN..
CAKAP BERDASARKAN FAKTA YE KAWAN-KAWAN.
SYUKURLAH JADI RAKYAT MALAYSIA, MELAYU PULAK TUE.

OK LAH, SAT AGI NAK BALIK MANJUNG DAH..
DRIVER TAK SAMPEI LG.

SUDAH WINDU SAME FAHRY N AYAHNYE

4 comments:

ninieZUERYANNIE said...

betol nozie.. selama ni org asyik condemn je.. mmg x sumer org perfect a.k.a x semua pemimpin bagus.. tp ape yang penting (kerjasama!) hayati sejarah negara kita.. bangsa bukan bumiputera termasukla aku yang berbangsa bumiputera sarawak ni, kena banyak2 berterima kasih dengan "penerimaan" org melayu di tanah melayu.. jangan sampai sejarah lama berulang kembali..

ninieZUERYANNIE said...

wah, x sangka seorang aku ckp camtu nozie..

Nozie Yusof said...

ninie : aku tak heran ko boleh komen camtue. ko ingat tak peristiwa hati malaya 1957 yg mcm 'hindustan-mode' tue..hehehe. aku pon tak sangka aku mcm tue...

wah!

ninieZUERYANNIE said...

hahahaha.. hindustan mode tu yg membantutkan air mata aku dr kuar.. cam x caye.. tp betol kan? perasaan tuh dtg dgn sendiri.. betapa aku sgt2 bersyukur berada kat Malaysia!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails