Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 20, 2010

PERSOAL PUASA DALAM FB : sentap pagi 10 Ramadhan


hari ini bday fahry
tp arinie aku nk uat entry psl this *serious issue* dulu
got this emel from my UTM Viking fren

*klik for bigger picture*

bacelah fitrah org melayu skang
ade haluan kiri, kanan, atas, bawah, belakang, depan
scary kan
dunno what will happen to our next generation

tatau le ape de dlm kotak fikiran manusia mcm nie
atheist kot
nie siap kunon nk uat pelembagaan lain kunon
dia ingt pelembagaan baru tue boleh buat dia hidup mcm skang
ntah2 nak mkn nasik pon kene mintak sedekah ngan org
pdhal kita lah 'tuan-tanah-kedaung'
mcm mane dia boleh kata melayu tue tak ada?
lain kali cakap dengan fakta ok
dia nie org BATAK!

sekian..cukop setakat di sini omelan ku bagi mengelakkan puasa aku kurang berkat

sila komen, hamba tak kisah..

6 comments:

mama glam said...

sangat kurang ajar!

ninieZUERYANNIE said...

aku sampai x tau nak ckp ape nozie.. ni la die, budak2 yang x tau-menahu sejarah, x tau-menahu basic agama, x tau-menahu benda baik-benda buruk..

*aku riso sgt2 zaman anak2 kite nnt.. cane la pulak..

ashra said...

perghhh..tak terkata.moga balasan allah nmpk kat dunia ni lagi tuk mereka..

~n0rliza 0thman~ said...

semoga Allah memberi hidayah kepada dia dan kawan2nya tu supaya bertaubat.. selagi maut belum menjemput..

semoga kita, keluarga, anak2 dan keturunan kita tak tergolong dalam org2 yg sesat, terpesong dari jalan Allah.. amiinn..

Nozie Yusof said...

kita pon mam pu doakan shj, muga2 masih ada lagi NUR utk mereka nie sume..

AMIN

Mama Nuriel said...

...moga2 orang ni dapat hidayahnya....eh, tumpang lalu ya....:), lupa plak bagi salam kat tuan umah...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails