Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 11, 2010

konkrit 1 Ramadhan

salam 1 Ramadhan
kang x islamic pulak kalu asyik 1Malaysia je
heheh
pg tadik aku sahur sorang diri sbb papa duty
arinie boleh bukak pose same
tp sok duty lg, mean kene bukak pose sorang le
uiks..sedey ke?
takpe la sekali sekala kan

pastue kontraktor nie saje je uat konkrit 1st day pose
myb dgn harapan org JKR tak dtg chck ke ape
maka stgh hari td aku berpanas2 kat site
masih gagah lg
seb baik la ekon ku sejuk giloz
tp sejuk rs lapar kan
isk isk isk

em em em em
kat sini ramai staf yg dh berusia
jdnye aku pon serba salah nk suh buat benda yg teknologi canggih
e.g mintak tolong fotostat buku
kalu budak2 mude, kacang dal je tue
aku kesian gak tp tadek owg lain
aku ingat dia boleh buat
sekali dia dtg bilik, dia kata nak bwk g kedai
utk tidak demoralized kan dia
aku bg je la 10hengget

beniat jugak td nk bg je yg muda2 buat
mesti dorang boleh
tp...lenkali lah
ade byk lg buku aku nk fotostat
xpun nti aku buat sendiri diam2

sehingga itu daaa...





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails