Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 11, 2010

..SEMPENA HARI IBU..

sempena hari ibu
aku dedicate entry ini khas utk ibu saya dan juga ibu-mertuaku
azalinya aku bukan lah anak yg baik
juga bukan menantu yg terbaik
tp sy syg mak dan mak mertua
to mak n mama
i looooveee u both much2

cerita ttg mak sy
sedih nie
mak aku nie byk juga yg tak sihat
pernah sekali dia bgtau
tgh2 mlm dia klinik sbb dia rs cam ade benjolan kat payudara
abah aku hntr mak aku g klinik
klinik refer plak kat hosp sbb kena scan sumer
Alhamdulillah -ve
mase mak bgtau aku asyek nk nanes je
mak bgtau taknk ckp ngan adik bongsu aku
kalu tak konpem dia nanges tak hengat
family aku mmg ade sejarah kanser
embah aku dh sembuh dr kanser payudara
Alhamdulillah
sebelum tue
arwah adik aku yg bongsu
meninggal ms umur 2++
sbb barah buah pinggang
seresly tgk kanak-kanak kat wad pediatrik tue mmg sgt menyanyat hati
tak serupa mcm tgk dlm TV
sila lah tgk live, mmg meruntun jiwa kesian
sbb itu lah mak aku concern sgt psl sakit2 nie

now,
mak aku kena diabetes pulak
hari2 mkn ubat
latest, mata dia dh makin kabur
sbg alternatif mak pegi rawatan homeopathy
hari2 tak pernah miss

aku skang tgh survey rawatan alternatif
syg ngan mak aku

cukoplah entry
suda sedey banget
babai

5 comments:

a.k.a. apot said...

aku doakan mak ko sihat2 selalu..amin

Nozie Yusof said...

tq najm..amin

Iryani Noor said...

moga mak ko sentiasa sihat..
Amin..

nozie nk tanyer la, mata mak ko kabur sbb diabetic ker??
member aku skrg nie tgh bwk ayah die berubat diabetic (cara tradisional) kt area gombak.. kalu ko minat aku leh mintak alamat org tu..

Nozie Yusof said...

myb la..dia pon dh jupe specialist mata. tgh tunggu result doc jgk

alternatifnye dia pg hari2 tue lah..buleh la jgk yanie ko bg no.cntct..thnx

Suliana said...

alamak..sian nye.. moga makcik cepat baik!! usaha ke arah kebaikan k..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails