Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 26, 2010

..kebahagiaan dalam perpisahan V.2..

hari terakhir aku kat CKS nie sedey jgk yea
pasnie tadek dh naik lrt g kije
unit aku ade uat farewell party
kerananya mereka menjagkakan aku akn pulang jua ke gagang, maka tak ade la grand banget
kang uat grand tbe2 aku balik ke sini semula
RUGI kan

thanx to all my colleague
salah silap harap dimaafkan
segala tutur kata aku yg tak patut haraplah dimaafkan
bos aku kata jgn sampai berdendam pulak
to my bos kecik yg katanya konfiden akan jumpe lg
terima kasih atas segala tunjuk ajar walopon aku nie kdg2 'ketegaq' habiss
hee hee
sedey!

*yg pkai tie tue 54 aku, pki jaket tue 48 aku bersama P&P kat unit. yg si baju hijau tue pon mcm nk try pindah juge. jamu KFC pon syukur lah*
*see my happy face dpt pindah..wakakakaka*
*yg nie muke lg happy sbb dpt kain pasang..boss2 ku juge gembira!!*
SEE YOU AGAIN CKS!!



4 comments:

Suliana said...

bye nozie.. smga happy di tempat baru!!

ninieZUERYANNIE said...

waaa, ber-double2 la hepi ko.. dpt kain lagik~~~~

ashra said...

kalu opis kita orgnye bes2,kita nak blah pun terasa sayu je hati kan.. =)

~n0rliza 0thman~ said...

ya..semoga happy nozie..
jgn nanti bersawang lak blog ko.. kot-kot busy yek

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails