Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 21, 2010

fahry 9 bulan

semalam fahry ngam 9 bulan
new capabilities
  • suke-suki jer lepas tangan bile dpt berdiri. tak sakit montot ke syg oits kalu tibe2 terduduk tu
  • now dh buleh sebut 'ba' 'ma' 'pa' dgn jelas sekali. fahry agak berat mulut mcm aku. dia tak 'ngoceh' sgt mcm baby lain. lately nie baru byk sket 'ngocehan' dia
  • aksi panjat-memanjat adelah biase kat rumah tue. habis sume meja, box, rak sume dia nk panjat. walker yg dia naik tue pon dia buleh panjat kuar..scary moo!!
  • kegemaran terbaru adalah gigit + cakar. abis sumeOrang dia cakar+gigit especially org yg dia gemar lah. nie adik aku ade kat umah, dia la yg jd mangsa gigitan.
  • dh pandai main ba-ba-chak, main kejar2 [cute giler tgk fahry dh pandai main nie dlm version merangkak]
  • fahry kuat minum susu..mkn pon dh strt byk balik. menu kegemaran dia uat ms skang bubur nasi+carrot @ bayam @ brokoli ngan kuah sup siket. lega mak!!
  • fahry tau name dia 'fahry'. yg nie act ms 7 bln tue dh reti..
*************************************************************************



2 comments:

ashra said...

hehe.mesti seronok tgk perkembangan anak2 kan.sok fahry da jalan,lg syiok la kita nak kejar,sampai lelah dibuatnye kita.

Nozie Yusof said...

seronot to the max!! skang pon asyik kena ikut je l montot takut terlentang plak kan..

=D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails