Monday, May 31, 2010

1st entry di manjung

Alhamdulillah
berjaya pindah juge di umah baru
biase la aku n laki aku nie
byk drama
sayu hati juge tinggalkan KL

jumaat kami dh berangkut dr KL
brg siket je, tak penuh pon lori 3 tan
tp penat smpi nk demam

hope sumenye ok
esok aku repot duty kat dlm base
berdebar2 habis
esp part nk ngantor fahry kat bsitter
dh pegi umah tgk2
setakat nie aku puas hati
dh lame dia jd pengasuh
lgpon yg ini senior asben aku yg rekemen
kalu x bagus xkan direkemen kan?

WISH ME THE BEST OK
START THE NEW PHASE OF LIFE!!

3 comments:

Suliana said...

smga selamat semua nye!!

lia said...

Alhmdlh da dapat tukar...

skng keje kat jkr ker kader?

@nozieyusof said...

kat jkr tldm lumut..masih lg dgn JKR

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...